06.05..2020
Контрольна робота №4 за темою "Складне речення з різними видами зв'язку. Текст як одиниця мовлення"
05.05.2020
Тема: Види й засоби міжфразового зв'язку. Підготовка до контрольної роботи
Готуємось, перейшовши за посиланням
http://www.ridnamova.kiev.ua/
29.04.2020
Тема: Види й засоби міжфразового зв'язку
Домашнє завдання:
Параграф 35, стор.127, домашня вправа
____________________________________
28.04.2020
Контрольний диктант за ІІ. "Осінь"
_____________________________________________________
_____________________________________________________
27.04.2020
УВАГА! Завтра, 28.04 контрольний диктант
за ІІ семестр
22.04.2020
Тема : РЗМ №15. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю.
Прочитай текст, запиши переказ, сфотографуй та надійшли на перевірку.
https://drive.google.com/open?id=1oYrJ2M526pJ6RESyv28Lxk8a6a2wyS02
___________________________________________________
Прочитай текст, запиши переказ, сфотографуй та надійшли на перевірку.
https://drive.google.com/open?id=1oYrJ2M526pJ6RESyv28Lxk8a6a2wyS02
___________________________________________________
___________________________________________________
21.04.2020
Тема: Текст основні ознаки його. Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті та абзаці.
Домашнє завдання
1. Пройди за посиланням та подивись урок.
Відеоурок ТУТ
2. Опрацюй матеріал підручника сторінка 120, виконай домашню вправу на стор. 123.
15.04.2020
Повторюємо орфографію
Написати самодиктанти та надіслати учителю на Вайбер
САМОДИКТАНТИ
1.
Заб(и/е)рати, л(е/и)вада, контрас(т)ний, ус(т)ний, коза(кц/ц)тво, пари(жс/з)ький,
Гор(ь)кий, вишен(ь)ці, л(ьо/йо)н, л(ьо/йо)довий, Лук(’)ян, моркв(’)яний,
бур(’)ян, зна(н/нн)я, совіс(т/тт)ю, ні(ч/чч)ю, (с/з)хопити, (з/ш)шити, пр(е/и)гарний,
пр(е/и)міський, пр(е/и)стол, опера («)Тарас Бульба(»), орден («)Ярослава
Мудрого(»), (Д/д)онжуан, ва(н/нн)а, пі(ц/цц)а, (пів)книги, (радіо)зв’язок, (пліч)(о)(пліч),
(з)поміж, (не)вгавати, (аби)чий, (полу)мисок, (максі)одяг.
*************************************************************************************
2.
(Пів)аркуш, (напів)імла, випус(к)ний, хвас(т)ливий, перехрес(т)ний, бру(т/тто),
міро(ш/ч)ник, каза(хс/с)ький, нью-йор(кс/с)ький, лікар(ь)ський, русал(ь)чин,
черв(’)як, нам(’)ятий, бур(’)я, качи(н/нн)ий, гости(н/нн)ість,
(з/с)ходже(н/нн)я, пр(е/и)амбула, пр(е/и)солений, станція метро («)Дарниця(»),
пісня («)Три зозулі(»), ла(т/тт)е, Го(л/лл)андія, (пів)огірка, (пів)Європи,
(біло)крівці, (анти)історичний, (екстра)клас, (будь)хто, (ні)(про)(що),
(по)весняному, (на)(швидку)(руч), (ледве)ледве, (з)середини, (архи)диякон,
(астро)корекція.
______________________________________________________
14.04.2020
Повторюємо члени речення
Відповіді надіслати учителю на Вайбер
1. З’ясуйте, яким членом речення
є виділені слова в прикладах.
Члени речення
Приклад (виділене слово)
1 підмет
А Над гаєм синім малюють блискавки грозу.
2 присудок
Б Навшпиньках підійшов вечір.
3 обставина
В Линьте, хмари,
ой прилиньте, хмари.
4 додаток
Г Щось мріє гай над річкою.
Д Неробство – найбільше
каліцтво.
2.
Члени речення
Приклад (виділене слово)
1 підмет
А Йому бракує не вміння, а бажання.
2 присудок
Б Неробі й ложка замала здається.
3 означення
В Пречиста блакить ясніє у небесній високості.
4 додаток
Г По вулиці йду і, здається,
уперше розплющив я очі на світ.
Д Любить свій край – це для народу жити.
3.
Члени речення
Приклад (виділене слово)
1 присудок
А У небі летіли гуси
з далекого краю.
2 означення
Б Тихо повіває вітерець.
3 додаток
В Зашуміла вітами стара тополя.
4 обставини
Г Старого горобця
на полову не зловиш.
Д Мене захопило його почуття гумору.
4.
Члени речення
Приклад (виділене слово)
1 підмет
А Бажання заспівати
переповнювало Олену.
2 присудок
Б Ліс очерету хилиться п’яний, дивиться мрійно у воду.
3 означення
В Устами спраглими в цю мить всю хмільність світу хочу спити.
4 додаток
Г Сила та розум – краса
людини.
Д Швидко наближався літній світанок.
5.
Члени речення
Приклад (виділене слово)
1 підмет
А Дівчина-пілот над рідною землею веде стрімкий літак у мрійну далечінь.
2 означення
Б З-за густого гайка
соняшників виглянула стріха оселі.
3 обставина
В Троє плавців швидко наближалися до корабля.
4 додаток
Г У вікна зазирнула гілочка яблуні.
Д Понад берегом принадливо зеленів гайок.
6.
Члени речення
Приклад (виділене слово)
1 підмет
А Солов’їними піснями ситий не будеш.
2 означення
Б Люблю співати
українські пісні.
3 обставина
В Не кидай слова на
вітер.
4 додаток
Г І плакати – це
також щастя.
Д Жити – народу служити.
Члени речення
Приклад (виділене слово)
1 підмет
А Над гаєм синім малюють блискавки грозу.
2 присудок
Б Навшпиньках підійшов вечір.
3 обставина
В Линьте, хмари,
ой прилиньте, хмари.
4 додаток
Г Щось мріє гай над річкою.
Д Неробство – найбільше
каліцтво.
Члени речення
Приклад (виділене слово)
1 підмет
А Йому бракує не вміння, а бажання.
2 присудок
Б Неробі й ложка замала здається.
3 означення
В Пречиста блакить ясніє у небесній високості.
4 додаток
Г По вулиці йду і, здається,
уперше розплющив я очі на світ.
Д Любить свій край – це для народу жити.
Члени речення
Приклад (виділене слово)
1 присудок
А У небі летіли гуси
з далекого краю.
2 означення
Б Тихо повіває вітерець.
3 додаток
В Зашуміла вітами стара тополя.
4 обставини
Г Старого горобця
на полову не зловиш.
Д Мене захопило його почуття гумору.
Члени речення
Приклад (виділене слово)
1 підмет
А Бажання заспівати
переповнювало Олену.
2 присудок
Б Ліс очерету хилиться п’яний, дивиться мрійно у воду.
3 означення
В Устами спраглими в цю мить всю хмільність світу хочу спити.
4 додаток
Г Сила та розум – краса
людини.
Д Швидко наближався літній світанок.
Члени речення
Приклад (виділене слово)
1 підмет
А Дівчина-пілот над рідною землею веде стрімкий літак у мрійну далечінь.
2 означення
Б З-за густого гайка
соняшників виглянула стріха оселі.
3 обставина
В Троє плавців швидко наближалися до корабля.
4 додаток
Г У вікна зазирнула гілочка яблуні.
Д Понад берегом принадливо зеленів гайок.
Члени речення
Приклад (виділене слово)
1 підмет
А Солов’їними піснями ситий не будеш.
2 означення
Б Люблю співати
українські пісні.
3 обставина
В Не кидай слова на
вітер.
4 додаток
Г І плакати – це
також щастя.
Д Жити – народу служити.
______________________________________
Урок за 08.04.2020
Тема: Порядок синтаксичного розбору складних речень
Д/З:
1)Пригадай, як розрізнити члени речення, перейшовши за посиланням
2)Списати, розставити розділові знаки. Розбери подані речення та надішли учителю. Завдання надіслати до 14.04.2020 10.00
Зразок розбору дивись у попередніх Д/З
По-осінньому тихо цвітуть
небеса мила погляду й серцю билиночка кожна
і така навкруги невимовна краса не
любити цю землю їй-богу не можна .
Наснився мені
чудернацький базар під небом у чистому полі для різних
людей для щедрих і скнар
продавалися різні Долі .
______________________________________________________
______________________________________________________
07.04.2020
Навчальний диктант
Диктант № 20 У кожного свій пів/день
І. Запишіть текст, виправивши орфографічні
та пунктуаційні помилки.
Відлітаючи на
пів/день ластівки сіли ві..почити на дер…во під яким був курник. Вони говорили
про те як чудово на пів/дні і тими бесідами захопилась одна курка. Раптом вона
подумала Я теж хочу на пів/день Набравшись відваги вискочила на огорожу
повернулася на пів/день і спіймавши попутний вітер пол…тіла що/духу. Що/правда
за де/кілька метрів курка гепнулася в яблуневому саду. І тут вона побачила рай
на з…млі тінисті широкі дерева соковиті яблука опудало й навіть сторожа!
Повернувшись вона із/захватом ро..повідала про все іншим курям.
І от ластівки знову сіли
на дер..во й заговорили про пів/день. Але тепер кури вже не/мовчали як
за/звичай. Почувши про море скелі пісок вони сказали Які скелі й пісок Що ви верзете
От у нас є свій курячий авторитет
Й уславл…на літунка почала г…рячково ро..повідати про яблука опудало й сторожа. Он він який пів/день
сказали кури А те що ро..повідаєте ви це просто якась маячня якій ви самі не/вірите
а іншим тіл..ки туман…те голову. Тепер ми самі все знаємо.
Ластівки якось зага…ково
всміхнулися й ні/чого не/кажучи
пол..тіли на пів/день.
174 сл.
З книжки «365 притч»
ІІ. Наголошуйте правильно: ластівкИ, курнИк, кУрям,
кУри.
ІІІ. Виконайте тестові завдання до тексту.
1. Виділене слово є підметом у реченні А дерево Б вони
В вітер Г рай
2. Займенником є слово А про Б вже
В самі Г тільки
3. Разом треба писати
усі слова, ОКРІМ А пів/день Б
що/духу В що/правда Г із/захватом
4. Синонімом до слова «маячня» є А ганьба Б нісенітниця В брехня
Г наклеп
5. У знахідному відмінку вжито слово А ластівки Б курник
В огорожу Г метрів
Написаний у зошиті диктант сфотографувати та надіслати вчителю
______________________________________________________
01.04.2020 Вітаю!
Параграф 32( вивчити правила!), перейди за посиланням.
join.naurok.ua
Код доступу 379400
Виконай тест
31.03.2020
Домашнє завдання:
1. Вивчити параграф 32(правила!), сторінка 115 (порядок синтаксичного розбору речення з різними видами зв'язку)
2. Сторінка 113 вправа № 2.
3. Зробити синтаксичний розбір 1,5 речень за схемою.
Зразок синтаксичного розбору складного речення з різними видами зв'язку
Спартак дізнався від неї, що прибула нова партія полонених і серед них є кілька студентів (О. Гончар).
1. Це речення складається з трьох простих речень.
2. У ньому сполучниковий вид зв'язку, між першим і другим реченням — підрядний, між другим і третім — сурядний.
3. Це складнопідрядне речення з однорідною підрядністю.
4. Між першим і другим реченнями ставиться кома, тому що між ними підрядний зв 'язок; між другим і третім реченнями кома не ставиться, тому що в них є спільне головне речення.
5. Перше речення: розповідне, неокличне, двоскладне, поширене, неповне; підмет — Спартак, виражений іменником; присудок (простий дієслівний) — дізнався, виражений дієсловом; дізнався (від кого?) від неї (непрямий додаток, виражений особовим займенником із прийменником у родовому відмінку).
Друге речення: розповідне, неокличне, двоскладне, поширене, неповне; підмет — партія полонених, виражений словосполученням двох іменників; присудок (простий дієслівний) — прибула, виражений дієсловом; партія полонених (яка?) нова (узгоджене означення, виражене прикметником).
Третє речення: розповідне, неокличне, двоскладне, поширене, неповне; підмет — кілька студентів, виражений словосполученням числівника з іменником; присудок (простий дієслівний) — є, виражений дієсловом; є (серед кого?) серед них (непрямий додаток, виражений особовим займенником із прийменником у родовому відмінку).
27.03.2020
Татьяна Малицкая приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Зал персональной конференции Татьяна Малицкая
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 636 086 1009
Комментариев нет:
Отправить комментарий